Lima; het is hier prima! - Reisverslag uit Lima, Peru van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu Lima; het is hier prima! - Reisverslag uit Lima, Peru van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu

Lima; het is hier prima!

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

19 April 2011 | Peru, Lima

Lieve vrienden, familie, collega's en andere geinteresseerden.

Wat leuk dat jullie allemaal zo met ons meeleven en -lezen. Bij deze de verwachte aftrap van ons reisverlag. De eerste dagen in de Peruaanse hoofdstad, Lima:

Tientallen taxi's, koloniale kerken, zonnig aan zee, rode ruggetjes en achteraf aftersun (voornamelijk voor Elise) en wij als relaxte reizigers.

In het eerste hotel ook al een klantje van Peruonline tegen gekomen. Wel wetende dat ze hier tegelijk met ons zou verblijven, maar de kans dat we haar tegen zouden komen niet hoog ingeschat.

Een ondernemende 30-er, vrolijke meid die nu in haar eentje Zuid-Amerika ontdekt. Met z'n 3en erop uit getrokken om Lima onveilig te maken. Onze gezelligheid werd zeker ook gevoed door glazen de Pisco Sour, die keer op keer bijgevuld werden.

Vandaag wat hotels bezocht en onze lokale uitvoerders ontmoet. De drop werd met twijfelende blikken in ontvangst genomen. Maar nadat Elise uitlegde dat je ze moest eten, werd het een ware drop-proeverij.

Lekker gestruind langs de kustlijn. Heerlijk gegeten en vanavond naar een dinner-show. Lokale dans en creools buffet. We zijn benieuwd!

Alles nog goed in ons koude kikkerlandje?

Tot de volgende keer maar weer,
groetjes van het dynamische duo
Lies & Loes

• 20 April 2011 - 06:12

Ivy:

Hey meis,

Leuk om je verhaaltje te lezen op de vroege morgen! Hier in het koude kikkerlandje is het deze week ook best lekker! Eigenlijk heel mooi weer, maja.. hebben we toch niets aan als je moet werken :(! Genietze nog!

Kuskus..

• 20 April 2011 - 06:18

Luud:

leuk loes! (en lies)

wat grappig dat je gelijk een klant tegenkomt haha. Lima zoals je omschrijft klinkt echt leuk! geniet ervan :D
    koud kikkerlandje gaat niet op hoor, je ziet de foto's nog wel ;)

xxluudje

• 20 April 2011 - 10:10

Nelly:

Koude kikkerlandje ???
    Ha, ha, zouden jullie willen.
    Het is hier de eerstkomende dagen 25 graden, dus we mogen niet mopperen.
    Jullie zijn al erg ondernemend de eerste dagen. Al veel gedaan, super leuk. Komen jullie straks met een creooltje naar huis ???
    Groetjes uit Lienden van ons allemaal

• 20 April 2011 - 11:34

Kirsten:

Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen en je nu al meteen opperbest vermaken! :) Ik kijk uit naar het volgende land/stad/avontuur! Liefs!

• 20 April 2011 - 11:53

Dagmar:

Haha, het is hier ook prachig weer :-)
    Jammer dus dat ik al de hele dag opgesloten zit op school...

Veel plezier daar, we zullen maandag wel zonder jullie paaseieren gaan zoeken!

• 20 April 2011 - 12:55

Opa En Oma:

Leuk je verslag weer te lezen.
    Genieten meiden! Dit is je kans.
    Groetjes xx

• 20 April 2011 - 17:05

Kaptein Roel:

Denk nou niet dat het alleen bij jou leuk is. Ook hier is het genieten.
    Wij gaan zaterdag een cruise maken./ Harlingen Vreeswijk. haha En je weet hoe gezellig cruisen is.
    Mocht het niet leuk zijn, in ieder geval krijg ik er voor betaald.
    Gr Roel

• 21 April 2011 - 11:34

Anja:

Na 4 dagen schoolkamp kan ik jullie ook weer volgen. Dat je al snel het bier zou proeven had ik wel verwacht, nu de cavia nog !
    Geniet ze! Kus, Anja

• 21 April 2011 - 20:41

Olle:

Loes man,

het is hier harstikke werm'!

Schuurse,

Doeg doeg

• 22 April 2011 - 07:56

Roel & Anja:

Voor de volgers van Loes & Lies

Meer informatie over de reis van ons ondernemende tweetal is te vinden op:
    www.peruonline.nl
    Klik vervolgens op "over ons";
    bij omschrijving van Anneloes Duine kun je verder klikken op "Rondreis Peru-Chili-Bolivia"

• 22 April 2011 - 15:18

Annemieke:

hee chica! hard werken hoor: hotels bezoeken, met klanten op stap... geniet er vooral lekker van en ik ben benieuwd naar je volgende verhaal! liefs annemiek

• 22 April 2011 - 15:19

Luud Rubbers:

Hoe zijn de Peruaanse mannen?