Reisspecialist eindelijk op plaats van bestemming! - Reisverslag uit , van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu Reisspecialist eindelijk op plaats van bestemming! - Reisverslag uit , van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu

Reisspecialist eindelijk op plaats van bestemming!

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

03 April 2011 | ,

Vond je het leuk mij eerder te volgen tijdens mijn reisavonturen? Dan kun je over 2 weken je geluk weer op!

Samen met mijn nichtje zet ik voor de eerste keer in mijn leven voet op Zuid-Amerikaanse bodem. Tijdens deze rondreis van een maand spotten we zeehonden en watervogels bij de Ballestas eilanden, gaan we op zoek naar de condor in de Colca Canyon, trekken we door de Maanvallei in het topje van Chili, betreden we de Boliviaanse zoutvlakte, varen we over het hoogst bevaarbare meer ter wereld en trekken we over het laatste stuk van het oude Inca Pad naar Machu Picchu, waarna we door de Heilige Vallei weer huiswaarts keren.

Een prachtige reis, waarbij ik veel praktijkervaring op kan doen voor mijn werk als Peru en Bolivia reisspecialist. Eindelijk alles met eigen ogen zien! We reizen van 17 april t/m 15 mei.

Als je onze reisroute nogmaals na wilt lezen, verwijs ik je naar: http://www.peruonline.nl/aaperuchilibolivia.htm (Peru, Chili, Bolivia rondreis).

Ik denk niet dat ik vaak een verhaal zal plaatsen, vanwege beperkte beschikbaarheid van internet. Maar mijn doel is in ieder geval in elk land dat we aandoen iets van me te laten horen.

Alvast een vrolijk Pasen, gezellige Koninginnedag, mooie diploma-uitreiking en fijne verjaardag gewenst! (kies zelf welke van toepassing is op jou)

Liefs, Anneloes

• 03 April 2011 - 13:57

Mavalda:

Ik zal je weer op de voet volgen ;) Wordt vast een hele mooie reis!

• 03 April 2011 - 17:25

Marianne:

Dat klinkt alvast goed! Kom maar door met de mooie reisverslagen, ik kijk er al naar uit. Veel plezier!

• 04 April 2011 - 08:01

Nichtje:

Kan niet wachten! Wil vandaag al gaan :D

Nog 12 nachtjes..

• 04 April 2011 - 08:10

Luud Reuter:

toptoptop ervaring wordt het :)
    liefs!

• 04 April 2011 - 09:16

Ivy:

Hopelijk lukt het om af en toe nog een reisverslag te schrijven. Vind ik namelijk altijd erg leuk om te lezen. Vooral als je zelf aan het werk bent ;)!

Maar eerst nog een date voor je gaat!

• 04 April 2011 - 17:50

Frank:

Veel plezier! Machu Picchu wil ik zelf ook nog een keer zien, ik ben jaloers op je!

• 04 April 2011 - 20:05

JW:

Cool man, en worden dan alle foto's op de site vervangen met die van jullie 2?

• 17 April 2011 - 07:16

De Reis:

Hoi anneloes en elise.

Vandaag gaat die starten de reis der reizen. wens jullie super veel plezier toe.

En ja Elise ik mis je wel op het kasteel, maar nu vanaf vandaag gaan jullie lekker een maandje genieten en das wel verdiend.

groetjes richard