Ik skype, jij skypt, wij skypen... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu Ik skype, jij skypt, wij skypen... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu

Ik skype, jij skypt, wij skypen...

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

06 September 2009 | Spanje, Barcelona

Lieve mensen,

Alle gasten zijn weer langs geweest,
zomervakantie is weer voorbij voor de meeste europeanen...

Duidelijk te merken hier, want de pubcrawls lopen flink terug in aantal deelnemers. Alleen in het weekend hebben we nog grote groepen.

Ik denk dat het voor mij nu wel tijd is om een wat vaster baantje te zoeken, met meer zekerheid van inkomen. Met pubcrawl werk je natuurlijk alleen met commissie per persoon. En een extraatje als gids.

Een pluspunt van het feit dat de toeristen uit de stad wegstromen is dat er dus weer plekken vrijkomen om te werken in hostels en restaurants...
Dus ik denk dat ik me daar de komende dagen even op ga storten. Even checken waar ze nog een prettig gestoorde Nederlandse meid willen hebben.

Vandaag een dagje vrij.. En ´guess what´:ik ben weer in de travelbar... (Het hele bedrijf heet travelbar, ze hebben 2 bars, organiseren de pubcrawls, cooking classes, kajak tours, wandeltours, fietstours etc. etc.) Haha, gezellig met collega´s kletsen, hangen en biertjes drinken.

Vanavond feestje vanwege het vertrek van één van mijn collega´s. Zal vast gezellig worden :D

Verder is mijn leventje hier een beetje hetzelfde. Ongeveer eens in de week doe ik een fietstour voor Baja Bikes. Nu is het nog niet het hoogseizoen voor de tours. Mensen denken blijkbaar dat het te heet is om te fietsen in de zomer, terwijl het rijwindje juist wel lekker verfissend is. Maar goed, de drukste maanden voor de fietstours zijn dus september en oktober.

Heb het nog steeds erg naar mijn zin en heb echt al wel een hoop vrienden gemaakt. ANNA LOVES BARCA!

Voor de mensen die mij graag willen spreken, maar een telefoontje te duur vinden: IK BEN OP SKYPE TE VINDEN!

Mijn skypenaam is anneloesduine (gewoon aan elkaar vast, zonder spatie). Zoek mij en voeg me toe aan je contactpersonen, of mail me jouw gegevens. Dan kunnen we gratis bellen!!! Daar houden wij Nederlanders van :)

Ik ben op dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag te bereiken rond 6en. Want dan ga ik om 7 uur de deur uit om te werken.

Andere dagen (maandag, zondag en woensdag) kan ik ook later op de avond even kletsen. Je kunt me ook mailen, als je echt een ´date´ wil plannen... Makkelijker is om gewoon even te checken of ik online ben.

Ik hoop snel van jullie te horen,
en ik zal heeeel snel ook een webcam installeren, zodat jullie me ook kunnen zien terwijl we bellen.

Skype is zooooo makkelijk, zelfs mijn opa heeft het! Dus geen smoesjes, dat je het niet kunt installeren... :p

BESOS!


  • 06 September 2009 - 14:17

    Frank:

    He Loes, leuk dat je het zo naar je zin hebt! Wel fijn dat die fietstochten nog wat meer animo krijgen in de komende maanden, heb je iig daar nog inkomsten uit. We moeten binnenkort maar eens skypen.

  • 06 September 2009 - 14:57

    Anouk:

    Heee Loes!!

    Jij gaat dus nog lekker door met feesten, haha!
    Ik heb het deze week even wat rustiger aan gedaan, daar was ik wel even aan toe ;) Alhoewel ik vanacht ook maar 4 uur heb geslapen.
    Jammer dat de pubcrawls een beetje terug lopen, maar jij vind snel weer een ander leuk baantje.
    Geniet lekker van je vrije dagen en ik spreek je snel weer op skype!
    Doe ze allemaal maar de groetjes!

    Kuss

  • 06 September 2009 - 16:57

    Luud Reuter:

    lieve loes!
    heerlijk om in te zien dat het een plek maakt voor het ander en dat je weer een nieuw baantje in het verschiet ziet!!! hoe zit het daar met de cocktailbars met oester in de gratis buffetten? barca moet super zijn!
    liefs!

  • 06 September 2009 - 17:38

    Carol:

    Leuke verhalen! Is het nog een beetje zomers daar? Tzal vast beter zijn dan hier, tlijkt hier alweer herfst...
    Leuk om je verhalen te lezen. Moet je wel vertellen dat je heel wat mist hier. We hebben laatst met het hele club tot 's nachts 3.00 buiten gestaan....Verder gaat er weer gesloopt worden en zitten er een beetje heel erg vervelende krakers hier.
    Nou ben je weer op de hoogte. Veel plezier daar in Espana. Tot de volgende keer!

    Groetjes Carol

  • 06 September 2009 - 21:02

    Marjolein:

    Heyy Anneloes.. Nog super bedankt voor je smsje voor mijn verjaardag. Vond het echt leuk dat je eraan dacht!:)

    Door de drukte (werken op plantarium, net begonnen met een baan) was ik er nog niet aan toegekomen om je te mailen. Hier gaat het iig goed.. ben aan het werk, dus australie komt steeds dichterbij. Zit erover te denken nog een weekendje jouw kant op te komen. Als je me wilt hebben dan he;) Want zou ik dan bij jou kunnen slapen?

    Ga snel ff skype installeren!:)

    xxx Marjolein

  • 07 September 2009 - 18:05

    Opa En Oma:

    Heee,Meis.
    Het was weer een leuk verslag,je had me wel wat verteld maar lezen is toch ook altijd leuk,zeker voor oma.Want zoals je weet,lezen is zeker weten is de leus van oma.Maar nu de familieskyp is opgericht gaan we lekker goedkoop kletsen.Ik ga aan de koffie,voor jou een dikke pakkerd en tot horens.Doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

03 December 2009

Ho Ho Ho, alweer zo snel een maandje om...

12 November 2009

Una Casa nueva en Carrer Casanova...

07 November 2009

Nieuw nummer, nieuw huis...

03 November 2009

Een uurtje terug...

01 November 2009

Mobiel-loze Loes
Anneloes

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 66102

Voorgaande reizen:

21 Mei 2016 - 02 September 2016

Brazilie & Latijns-Amerika

17 April 2015 - 15 Mei 2015

Argentinië / Chili / Bolivia

14 Augustus 2014 - 19 September 2014

Zuid-Afrika

05 November 2013 - 20 December 2013

Zuid-Oost Azië

26 Juli 2012 - 17 Augustus 2012

Suriname

17 April 2011 - 14 Mei 2011

Peru/Chili/Bolivia

21 Juli 2009 - 01 Mei 2010

Barcelona

07 Januari 2010 - 20 April 2010

Costa Cruise

Landen bezocht: