signo de interrogación grande! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu signo de interrogación grande! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu

signo de interrogación grande!

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

30 September 2009 | Spanje, Barcelona

Eén groot vraagteken... Dat is hoe ik mijn leven op dit moment zie. Niet negatief bedoeld, maar mensen blijven me vragen wanneer ik denk terug te gaan, wat ik denk hierna te gaan doen, of ik wil werken, verder studeren, wat mijn verdere plannen zijn, etc. etc. En om eerlijk te zijn heb ik op al die vragen echt nog geen antwoord. Het was de bedoeling dat ik dat zou uitzoeken tijdens mijn verblijf hier in Barcelona. Maar door alle dingen die ik hier meemaak en de dingen die ik dagelijks doe, ben ik hier gewoon een leventje gaan leiden in plaats van het echt te zien als tussenstop.

Dit wil natuurlijk ook weer niet zeggen dat ik helemaal nooit meer terug kom... Ik wil gewoon zeggen dat ik het echt nog niet weet! Maar dat geeft ook niets, ik ben pas 22 en kan nu dus nog lekker genieten van het leven zolang ik maar zorg dat ik uitkom met mijn geld en dat ik ergens heb om te eten en te slapen. Nou, dat heb ik allemaal prima geregeld. Dus voorlopig zit ik wel goed hier.

Maar natuurlijk kom ik sowieso terug voor speciale evenementen zoals sinterklaas, misschien kerst en trouwerijen... Want er zijn sommige mensen die wel weten wat ze willen met hun leven, namelijk de rest van hun leven samen zijn... 15 oktober 2010 gaat mijn grote zus haar eigen avontuur aan! WOEHOE Dagmar & Evert, ik ben nog steeds zo blij voor jullie!!! :D

Zoals ik een aantal vriendinnen van mij al gemaild had: Alles gaat hier z'n gangetje.. Heb inmiddels mijn draai alweer aardig gevonden en heb dus echt het gevoel dat ik hier woon :) Vrienden gemaakt, 2 baantjes (waarvan ik er eentje binnenkort hoop te vervangen), gezellig stappen, leuk huisje, prima naar mijn zin dus!

Ik heb gister mijn CV achtergelaten bij een irish pub waar ze nog mensen nodig hadden voor in de bediening en achter de bar. Ik hoop dat ik daar aangenomen wordt, want die pubcrawl die ik doe is ook geen vetpot meer.
Hoewel we vanavond 300 (!) amerikanen moeten vermaken die de pubcrawl al geboekt hadden bij hun reisorganisatie... Zal interessant worden, haha :)

Aardig wat gefietst de laatste tijd. Die tochten komen nu juist wel weer op. Afgelopen week gezellig genoten van het Merce festival... Wat inhoudt dat er dagelijks optredens
zijn op verschillende podiums verspreid door de stad. Gister was de laatste dag. Een grote knaller met vuurwerk, bij de magische fonteinen, was erg gezellig met mijn Baja Bikes collega's.

En goed, om het verhaal af te sluiten hier dan wat sappige details voor de mensen die er telkens naar vragen, maar denken dat het niet gepast is om dit in mijn blog te zetten... DE SPAANSE MANNEN ZIJN ONTZETTEND LEKKER, KNAP, MOOIE KRULLEN, GALANT, MAAR.... VEEL TE GELIKT, GLADJES EN ENORM KLEIN!!!!!
Zo, dan is het ook weer uit de wereld geholpen dat Anneloesje haar hart zou verliezen aan een of andere Spanjaard, haha :)

Maar die leuke Australiërs, Amerikanen, Engelsen, Ieren, Italianen, Nederlanders, Zwitsers, Duitsers, Zweden en Fransen daarentegen.... Hmmm, dat houd ik toch maar even voor mezelf :p

Blijf vooral mailen (thanks meiden!) en brieven en kaartjes sturen (heb hem ontvangen, oma!)... Ik hang ze allemaal op mijn kast. En die begint al lekker vol te raken!

Een dikke kus aan iedereen!!!!

  • 30 September 2009 - 16:59

    Richard:

    Hoi anneloes, leuk weer eens van je te horen. Wanneer kom je nou terug!!(haha geintje)
    Kan ik je nog gewoon mailen op je oude email adres??? Groetjes Richard Gewoon

  • 30 September 2009 - 17:13

    Kapitein Roel:

    Nou zeg maar ex kapitein, tenminste bij Thor
    Inmiddels doe ik al weer wat anders waar ik al een tijdje geleden voor gevraagd werd. Kan ik gedeeltelijk thuis doen achter de pc Maar toch heb ik weinig tijd over, zo als me eigenlijk toekomt haha.
    Van de week nog naar Kopenhagen, op één dag heen en terug, dus minder leuk dan het lijkt. Dan as zondag naar Rhodos, niet voor het werk maar met het vrouwtje om haar accu op te laden ha ha.
    Voor de rest gaat het wel hier zo zijn gangetje.
    Als ik kan dan kom ik op de beloofde nieuwjaars borrel bij Thor, dan hoop ik de oude bekenden weer te zien, want er zijn nogal wat verschuivingen van het personeel de laatste tijd.
    Ik wens je veel zon en lol De groeten Roel en een knuffeltje

  • 30 September 2009 - 17:19

    Jelle:

    Ha Anneloes,

    Volgens mij vermaak jij je daar prima, als ik dat zo lees. We moeten nog oppassen dat je daar niet blijft. Hoewel, oppassen... dat scheelt me natuurlijk wel een geduchte tegenstander bij het ´kaarten´.

    Veel plezier!

  • 30 September 2009 - 19:43

    Luud:

    gewoon lekker genieten loes en al die vragen en adviezen zijn natuurlijk goed bedoeld vanuit het te en overgeorganiseerde holland :D

    manana mananaaaaa

    liefs!

  • 30 September 2009 - 20:33

    Inge:

    Anneloes gaat LOS vanavond!!! En geef haar eens ongelijk :D

  • 30 September 2009 - 21:01

    Sjoerd:

    zo te lezen vermaak jij je nog prima daar en ga je er vlopig nog niet weg!!

    kus

  • 01 Oktober 2009 - 07:08

    Jeanet Duijts:

    Hoi Anneloes,

    Wat goed om te lezen dat je het nog steeds goed naar je zin hebt in het zonnige?? Spanje.
    Geniet van deze leuke tijd! We blijven je avonturen volgen. Groetjes!!!

  • 01 Oktober 2009 - 08:54

    Mark:

    Ha Anneloes,

    Leuk om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt! Veel plezier daar en weet, dat je ondanks geen flauw idee hebt hoe de toekomst eruit ziet, nog steeds welkom bent in Delft voor een potje Bonanza o.i.d.

    Gr. Mark

  • 01 Oktober 2009 - 12:17

    Irma:

    Leuk weer wat van je te lezen en eh.........wat is er mis met "dat je het nog niet weet?" Leef het leven meid!!!
    b.t.w....ik wil ook op je kast hangen dus...kaartje is onderweg. xxx en geniet van de "familie-reunie" in de herfstvakantie.

  • 02 Oktober 2009 - 08:05

    Mavalda:

    Hey Anneloes!

    Leuk om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt daar! Antwoorden zijn nog helemaal nergens voor nodig toch ;). Gewoon lekker van het leven genieten en veel lol maken!

    kus

  • 02 Oktober 2009 - 15:22

    Patries:

    Heeeey Loessie!
    Meid, gewoon afwachten wat er op je pad komt... en voor je het weet trouw je een half Amerikaans, half Griekse lekkere vent van 1.90 meter die in Canada woont en een eigen Citymarketing Toeristenbureau heeft in Spanje! JE WEET HET NIET!! Dus, gewoon lekker van deze tijd in Spanje genieten en alle avontuurtjes aangaan.. ;)
    Zo te horen is het helemaal je ding :)

    Maandag vertrek ikzelf naar Aussie, WAUSSIE! Heb vorig weekend een geweldig afscheidsfeest gevierd.. heb Marjo en Inge maar even goed ingewreven dat ze geowon HUPLA moeten gaan met die banaan! Babs zi eik waarschijnlijk in Sydney :) En wie weet Joni ook!
    Onze website is www.patricia-marinka.reismee.nl dus mocht je het leuk vinden.. check it out!

    Dikke kus uit grijs NL!
    Patries

  • 10 Oktober 2009 - 07:18

    Tom:

    Hi Anneloes,

    Goed om te horen dat je daar je draai heb gevonden. Werken en huisje , boompje , beestje kan altijd nog. De ervaringen die je daar opdoet, neem je de rest van je leven mee. Veel plezier daar nog, geniet ervan en tot ziens.

    GR
    Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

03 December 2009

Ho Ho Ho, alweer zo snel een maandje om...

12 November 2009

Una Casa nueva en Carrer Casanova...

07 November 2009

Nieuw nummer, nieuw huis...

03 November 2009

Een uurtje terug...

01 November 2009

Mobiel-loze Loes
Anneloes

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 66302

Voorgaande reizen:

21 Mei 2016 - 02 September 2016

Brazilie & Latijns-Amerika

17 April 2015 - 15 Mei 2015

Argentinië / Chili / Bolivia

14 Augustus 2014 - 19 September 2014

Zuid-Afrika

05 November 2013 - 20 December 2013

Zuid-Oost Azië

26 Juli 2012 - 17 Augustus 2012

Suriname

17 April 2011 - 14 Mei 2011

Peru/Chili/Bolivia

21 Juli 2009 - 01 Mei 2010

Barcelona

07 Januari 2010 - 20 April 2010

Costa Cruise

Landen bezocht: