Una Casa nueva en Carrer Casanova... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu Una Casa nueva en Carrer Casanova... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu

Una Casa nueva en Carrer Casanova...

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

12 November 2009 | Spanje, Barcelona

Heel toepasselijk om een nieuw huis te hebben in een straat met gelijke benaming...

Nieuw adres, voor alle brievenschrijvers, kaartenstuurders of gewoon geinteresseerden:

Carrer Casanova 33-principal-1
(begaande grond, huisnummer 1)
08011 Barcelona

Hebben jullie al zenuwen voor de goede oude man, die binnenkort weer in Nederland aankomt? We zijn van plan om het hier in Barcelona gewoon lekker traditioneel te vieren met wat nederlandse collega's, vriendjes en vriendinnetjes...
Misschien wel op 6 december, want dan kunnen we de party van de Sint zelf crashen. Ik zal eens kijken hoeveel tijd en geld het me gaat kosten om even in Madrid langs te hoppen. :p
Hij zal me vast nog wel kennen! (als jarenlange trouwe hulppiet bij mijn mams op school)

Dikke kus aan iedereen,
en laat met weten als je me een dagje of dagdeel, want ik ga natuurlijk helemaal volgeboekt zijn ;), wilt reserveren tussen 22 december en 4 januari, want dan kom ik gezellig langs voor de feestdagen!!!

• 13 November 2009 - 11:19

Irma:

Yes.........ik ben de eerste die wil reserveren: graag 1 van de kerstdagen bij opa en oma (jij mag kiezen welke dag!); heb je vele vliegen in één klap!!
    PS Kaart is onderweg xx

• 13 November 2009 - 13:54

Ivy:

He Loes,

Echt gaaf om elke keer je verhalen te lezen! Ik lees ze altijd, want dan blijf ik nog een beetje op de hoogte van wat je uitspookt ;)! Ook gaaf dat je weer terugkomt met de kerst. Hopelijk kunnen we dan een date plannen met de overgebleven 6 dames ;)!

Een dikke Nederlandse kus..

• 21 November 2009 - 09:08

Roel:

Ha Loesje, ben benieuwd of het pakketje al is aangekomen. Kun je een paar foto's plaatsen van je nieuwe onderkomen?