Nog 2 nachtjes... - Reisverslag uit Numansdorp, Nederland van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes... - Reisverslag uit Numansdorp, Nederland van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes...

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

19 Juli 2009 | Nederland, Numansdorp

Wat gaat de tijd toch snel...
Het ene moment ben je volop bezig met afstuderen, en voorbereiden van een zomerkamp. Het andere moment ben je aan het bedenken wat je in je tas moet stoppen als je zeker voor een half jaar uit Nederland vertrekt. Een beetje onwerkelijk nog.

Alles is geregeld, dit is dus 'the point of no return', zoals ze dat altijd zo mooi zeggen.

Ik heb er ontzettend zin in en ben benieuwd wat deze reis me brengt!

(mocht ik mensen vergeten zijn in de mailinglijst, dan kunnen ze zich zelf nog aanmelden via deze site...)

Dikke knuffel, Anneloes

  • 19 Juli 2009 - 16:19

    Bagheera:

    Hee Loes! Ik wil je een goede reis wensen! Hopelijk kan ik (of kunnen we met de meiden) je nog een keertje op zoeken! Trouwens ik vind dit echt heel leuk dat we een beetje je avonturen kunnen bijhouden!

    Heel veel plezier en geniet ervan!

    XX

  • 19 Juli 2009 - 17:55

    Joni:

    Hola chica,

    Que bueno tu viaje a Barcelona!! Ik wist het helemaal niet joh! Super gaaf! Heb je al onderdak, waar ga je wonen? EN wat ga je doen?? Ben jaloers hoor!! Ohhh het is zo'n leuke stad, mis het leven daar echt!!! Je gaat een super tijd tegemoed! Geniet er van! Y diga me cuando si quieres tips! ;)

    Beso!

  • 19 Juli 2009 - 18:15

    Irma:

    ihihihi ik was te vroeg met mijn sms-je he; de vogel zat nog op scoutingkamp! Nogmaals dus........een goeie reis en we volgen je op de voet reken maar!!! Toi toi toi

  • 19 Juli 2009 - 18:15

    Kapitein Roel:

    Ik ben niet bekend met deze manier van comunicatie dus zal ik wel een hoop gaan missen Maar het meeste zal ik jou missen De vaste kern wordt zo klein. Zorg goed voor je zelf Roel

  • 19 Juli 2009 - 18:30

    Mirjam:

    He Anneloes, heel veel plezier in Barcelona. Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan. We zullen aan je denken op de kwisavond in de Ooievaar! De Prosecco staat over een half jaar koud hoor!

    Veel liefs!

  • 19 Juli 2009 - 19:35

    Marielle:

    He chick!
    Stuur ik je vandaag nog een smsje met wanneer we weer gaan afspreken, ben ik toch mooi te laat. Of ik moet uiteraard naar Barcelona komen; ook niet echt een straf. Met wie ga je en wat ga je er doen?
    Let me know!
    Kus

  • 19 Juli 2009 - 19:51

    Ingedingg:

    Hey lieverd,

    Hopelijk ontvang je ons kaartje nog op tijd! Anders moet je maar aan je mams vragen of ze hem voor wilt lezen door de telefoon. :D
    Hou je wel je eigen nummer?

    Toedelsss =XXX=

  • 19 Juli 2009 - 20:19

    Kim:

    hee nicht !
    goh bijna zover dan ga je het land uit haha. ben benieuwt wat je er van gaat vinden. hoop dat je een beetje goed terecht komt en er een leuke tijd van kan maken!

    x en ik hoor nog wel van je of jij van mij !

  • 20 Juli 2009 - 06:56

    Dagmar:

    Hey zus,

    wel gek hoor, mijn kleine zusje een half jaar weg... Gelukkig komen we in de herfstvakantie al naar je toe! Maak er wat van en we lezen alles mee hoor!

    liefs, Dagmar

  • 20 Juli 2009 - 08:09

    De Vegtjes:

    Hee Anneloes,
    Leuk om zo mee te kunnen kijken/lezen met je belevenissen. We wensen je om te beginnen een goede reis, veel lol en succes,
    dikke kus

  • 20 Juli 2009 - 08:44

    Sven:

    Heey,

    Ik wil je een hele fijne en goede reis wensen.

    Tot over een half jaar of langer...

    Sven

  • 20 Juli 2009 - 11:22

    Jeanet:

    Heey Anneloes,

    Wat een avontuur!!
    Heel veel plezier, geniet en we hopen snel iets van je avonturen te lezen!
    Groetjes Jeanet en co!!

  • 20 Juli 2009 - 18:44

    Opa En Oma:

    Lieve Loes
    fijne vakantie.Wat daarna
    volgt zullen wij nog wel te lezen krijgen.We houden je in het vizier.
    Groetjes en we houden van je.

  • 20 Juli 2009 - 20:36

    Ingedingg:

    Ik heb je today nog ff gesproken door de foon! Maar ik ga je missen hoor! Afstuderen was niet altijd easy maar we hebben het toch maar weer mooi voor elkaar gebokst! Hopla! Love You!

  • 21 Juli 2009 - 14:40

    Roel En Anja:

    We hebben je uitgezwaaid, hoorden dat je geland bent.Veel succes met je grote avontuur !Besos.

  • 22 Juli 2009 - 09:30

    Ali Y Elise :

    Hola Anneloes,

    nosotros querer te mucho alegría en España..!

    saludos a San Nicolás

    beso apagado de nuestra parte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Numansdorp

Barcelona

Recente Reisverslagen:

03 December 2009

Ho Ho Ho, alweer zo snel een maandje om...

12 November 2009

Una Casa nueva en Carrer Casanova...

07 November 2009

Nieuw nummer, nieuw huis...

03 November 2009

Een uurtje terug...

01 November 2009

Mobiel-loze Loes
Anneloes

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 66114

Voorgaande reizen:

21 Mei 2016 - 02 September 2016

Brazilie & Latijns-Amerika

17 April 2015 - 15 Mei 2015

Argentinië / Chili / Bolivia

14 Augustus 2014 - 19 September 2014

Zuid-Afrika

05 November 2013 - 20 December 2013

Zuid-Oost Azië

26 Juli 2012 - 17 Augustus 2012

Suriname

17 April 2011 - 14 Mei 2011

Peru/Chili/Bolivia

21 Juli 2009 - 01 Mei 2010

Barcelona

07 Januari 2010 - 20 April 2010

Costa Cruise

Landen bezocht: