Bangkok als startpunt - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu Bangkok als startpunt - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu

Bangkok als startpunt

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

05 November 2013 | Nederland, Leiden

Daar gaan we bijna. Vanmiddag vliegen we om 17:25 met KLM naar Bangkok. Daar zullen we de eerste dagen verblijven en met Co van Kessel een mooie fietstour maken. Zie ook: http://www.covankessel.com/nl/ Als echte Hollander springen we weer op de fiets in een vreemd land!

Het plan is om dan direct door te reizen naar Laos en dan rustig de tijd te nemen voor dit groene land vol bergdorpen en uitgestrekt natuurgebied. We willen het Nam Ha Nationaal Park bezoeken om mooie activiteiten te doen als mountainbiken, kajakken en een trekking.

We hopen dan rond 13 november richting Luang Prabang te reizen met een slow-boat. Hiermee vaar je in 2 dagen / 1 nacht over de Mekong rivier, langs dorpjes aan de rivierbedding en drijvende markten vol (voor ons vreemde) koopwaar.

Wanneer we in Laos weer vasteland onder onze voeten hebben zullen we waarschijnlijk ook weer internetverbinding kunnen maken en mogen jullie de eerste echte belevenissen verwachten.

Voor nu nog groetjes uit het regenachtige en koude Nederland, maar snel met een cocktail in het warme (en ook vochtige) Laos. Veel plezier met het lezen van onze avonturen!

Liefs, (ook namens Elise) Anneloes

ทักทายและอำลา
(groetjes en tot ziens in Thai)

• 05 November 2013 - 10:53

Emmelie:

Lieve Anneloes,

Heel veel plezier en geniet ervan!!! Goede reis en horen snel wat van je. Liefs Enmelie & Joris

• 05 November 2013 - 20:36

Paps:

Vreemde ervaring! Gisteravond nog gezellig met z'n allen rond de tafel en nu ben je op weg naar een verre bestemming. Heel veel plezier en hou ons op hoogte!

• 06 November 2013 - 11:26

Ivy:

Lieve Loes,

Na ons weekendje weg met de meiden nu een paar weken aan de andere kant van de wereld.. ;)! Ga lekker genieten en ik ga jullie zeker volgen.

Dikke kus en knuffel

• 07 November 2013 - 10:41

Nelly:

Hoi Elise en Anneloes,

Fijn om te horen dat jullie goed aangekomen zijn. Wel met een uurtje vertraging vertrokken, maar dat mag de pret niet drukken.
    Vorige keer hebben we erg genoten van jullie verslagen, dus hopen nu ook op af en toe een berichtje via "waarbenjijnu".
    Hier is het brrrrrr-weer. Dus dubbel genieten voor jullie met dat temperatuurtje daar.
    Veel plezier met het fietsen in Bangkok.

Groetjes van Albert en Nelly xxx