Mañana mañana - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu Mañana mañana - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu

Mañana mañana

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

05 Augustus 2009 | Spanje, Barcelona

Gaat het dan toch allemaal gewoon goed komen met dat Nederlandse meisje in Barcelona?

Ik kan trots melden dat ik een kamer gevonden heb, in een mooi appartement in het centrum. Ruim, schoon, leuke mensen, eigen kamer en badkamer, 2 woonkamers, 2 balkons, en een keuken. Alles vol Ikea-spullen, leuke kleurtjes, dus precies mijn stijl :)

Ook heb ik nu definitief van Baja Bikes te horen gekregen dat ik het trainingstraject in mag gaan... Dit houdt in dat ik een aantal keer mee moet fietsen met huidige gidsen, een document met de route en belangrijke informatie over de stad, regels en gebouwen uit mijn hoofd moet leren en dat ik dan vanaf eind augustus echt centjes kan gaan verdienen! :D

Dat tweede baantje komt ook wel, hier moet ik nog even achteraan. Maar zoals de Spanjaarden het hier zelf doen, mañana mañana. Wat je vandaag niet gedaan krijgt, kan morgen ook gerust nog wel.

Strakjes ook zelf even langs de Ikea voor beddengoed en handdoeken, want zoveel had ik natuurlijk niet bij me. En ik heb ook WiFi internet verbinding in het gebouw, dus de eerste die mij op komt zoeken (dat zal Anouk zijn, denk ik) kan heel misschien mijn laptop wel voor me meebrengen ;) Zou geweldig zijn. Dan kan ik jullie gewoon blijven mailen vanuit mijn eigen woning, in plaats van telkens een internetcafé op te moeten zoeken.

Ik hoop vanavond wat foto´s online te kunnen zetten van wat mooie gebouwen die ik hier al gezien heb. Ik geloof dat ik nu trouwens echt alles uit ´the lonely planet´ of welk ander info-boekje over Barcelona dan ook, gezien heb, dus voor tips over bezienswaardigheden weten jullie wie je moet bellen...

Mijn nieuwe adres volgt ook vanavond, want ik moet de postcode even vragen.

Dikke kus,
Loes

  • 05 Augustus 2009 - 11:30

    Stille Aanbidder:

    Thanks en wees als een inktvis

  • 06 Augustus 2009 - 09:35

    Roel En Anja:

    Fantastisch een eigen plekje en een baantje!
    Succes met het uit het hoofd leren, we zullen je tzt overhoren.
    Dikke kus.

  • 06 Augustus 2009 - 11:28

    Frank Groeneveld:

    Leuk om je verhalen te lezen! Fijn dat je nu een plekje voor jezelf hebt, dan ga je je gelijk beter thuis voelen.

  • 09 Augustus 2009 - 18:39

    Mang:

    Haa Chil!

    Jij schrijft veel verhaaltjes zeg! Je doet het beter dan mij met m'n ca. 1x per maand:P Je houdt iedereen goed op de hoogte. Ik blijf je volgen hoor;)
    Mijn antwoord op de quizvraag luidt..dat het helemaal goed komt

    Volgens mij heb je echt een prima leventje daar:D

    kus mayo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

03 December 2009

Ho Ho Ho, alweer zo snel een maandje om...

12 November 2009

Una Casa nueva en Carrer Casanova...

07 November 2009

Nieuw nummer, nieuw huis...

03 November 2009

Een uurtje terug...

01 November 2009

Mobiel-loze Loes
Anneloes

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 66301

Voorgaande reizen:

21 Mei 2016 - 02 September 2016

Brazilie & Latijns-Amerika

17 April 2015 - 15 Mei 2015

Argentinië / Chili / Bolivia

14 Augustus 2014 - 19 September 2014

Zuid-Afrika

05 November 2013 - 20 December 2013

Zuid-Oost Azië

26 Juli 2012 - 17 Augustus 2012

Suriname

17 April 2011 - 14 Mei 2011

Peru/Chili/Bolivia

21 Juli 2009 - 01 Mei 2010

Barcelona

07 Januari 2010 - 20 April 2010

Costa Cruise

Landen bezocht: