Mañana mañana - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu Mañana mañana - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu

Mañana mañana

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

05 Augustus 2009 | Spanje, Barcelona

Gaat het dan toch allemaal gewoon goed komen met dat Nederlandse meisje in Barcelona?

Ik kan trots melden dat ik een kamer gevonden heb, in een mooi appartement in het centrum. Ruim, schoon, leuke mensen, eigen kamer en badkamer, 2 woonkamers, 2 balkons, en een keuken. Alles vol Ikea-spullen, leuke kleurtjes, dus precies mijn stijl :)

Ook heb ik nu definitief van Baja Bikes te horen gekregen dat ik het trainingstraject in mag gaan... Dit houdt in dat ik een aantal keer mee moet fietsen met huidige gidsen, een document met de route en belangrijke informatie over de stad, regels en gebouwen uit mijn hoofd moet leren en dat ik dan vanaf eind augustus echt centjes kan gaan verdienen! :D

Dat tweede baantje komt ook wel, hier moet ik nog even achteraan. Maar zoals de Spanjaarden het hier zelf doen, mañana mañana. Wat je vandaag niet gedaan krijgt, kan morgen ook gerust nog wel.

Strakjes ook zelf even langs de Ikea voor beddengoed en handdoeken, want zoveel had ik natuurlijk niet bij me. En ik heb ook WiFi internet verbinding in het gebouw, dus de eerste die mij op komt zoeken (dat zal Anouk zijn, denk ik) kan heel misschien mijn laptop wel voor me meebrengen ;) Zou geweldig zijn. Dan kan ik jullie gewoon blijven mailen vanuit mijn eigen woning, in plaats van telkens een internetcafé op te moeten zoeken.

Ik hoop vanavond wat foto´s online te kunnen zetten van wat mooie gebouwen die ik hier al gezien heb. Ik geloof dat ik nu trouwens echt alles uit ´the lonely planet´ of welk ander info-boekje over Barcelona dan ook, gezien heb, dus voor tips over bezienswaardigheden weten jullie wie je moet bellen...

Mijn nieuwe adres volgt ook vanavond, want ik moet de postcode even vragen.

Dikke kus,
Loes

• 05 Augustus 2009 - 11:30

Stille Aanbidder:

Thanks en wees als een inktvis

• 06 Augustus 2009 - 09:35

Roel En Anja:

Fantastisch een eigen plekje en een baantje!
    Succes met het uit het hoofd leren, we zullen je tzt overhoren.
    Dikke kus.

• 06 Augustus 2009 - 11:28

Frank Groeneveld:

Leuk om je verhalen te lezen! Fijn dat je nu een plekje voor jezelf hebt, dan ga je je gelijk beter thuis voelen.

• 09 Augustus 2009 - 18:39

Mang:

Haa Chil!

Jij schrijft veel verhaaltjes zeg! Je doet het beter dan mij met m'n ca. 1x per maand:P Je houdt iedereen goed op de hoogte. Ik blijf je volgen hoor;)
    Mijn antwoord op de quizvraag luidt..dat het helemaal goed komt

Volgens mij heb je echt een prima leventje daar:D

kus mayo