Ik ga 3 maanden reizen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu Ik ga 3 maanden reizen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu

Ik ga 3 maanden reizen!

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

20 April 2016 | Nederland, Nederland

Ik ga 3 maanden reizen! Net iets langer eigenlijk... Met mijn vriendinnetje Mavalda :) We beginnen onze reis met 3 weken Brazilië, via Riksja Travel. Dus ook deels voor werk wat dingen doen en bezichtigen (hotels, excursies etc). Maar vooral ook eindelijk met eigen ogen bekijken wat ik al 4 jaar aan onze klanten verkoop.

Hierna met de backpack op en geheel vrij op pad. Vanaf de jungle van Brazilië via de Amazone rivier naar Colombia, via de San Blas eilanden naar Panama. Hierna reizen we door naar Costa Rica en Nicaragua. Hier zullen vriendjes Kirsten en Jelle aansluiten. Jelle reist nog mee tot aan Honduras. Hierna bezoeken maval en ik met z'n tweetjes nog Guatemala. In de voetsporen van de Maya's voor we uiteindelijk terugvliegen vanaf Guatemala City.

Ik verwacht voldoende cocktails, (vieze) beesten, tropische stranden, muggenbeten, zonsondergangen, watervallen, kodak momentjes, goede gesprekken, boottochten, Spaans gebrabbel, onderhandelen, hobbelige wegen, hangmatten, opzwepende muziek en swingende dans moves.

Nog maar 30 dagen en dan stappen we in het vliegtuig. Volg je onze avonturen weer? 2 september komen we terug. Vast vol verhalen, souvenirs, indrukken en foto's die we met jullie willen delen.

Liefs, Anneloes

• 20 April 2016 - 21:05

Nelleke:

hoi Anneloes,

ik wil jullie graag blijven volgen tijdens deze enorme reis. Alvast veel plezier.
    groetjes,
    Nelleke

• 20 April 2016 - 21:30

Lineke:

Whiehooee vette trip wordt dit!

• 20 April 2016 - 21:58

Sib:

Super vet Loes!!!!! Uiteraard blijf ik je verhalen volgen!

• 22 April 2016 - 13:27

Elise:

Kampvuurtjes, slechte bedden, vreemde mensen (why not?), zweet, mooie natuur, souveniertjes.. Tja kan nog wel even doorgaan! Veel te verwachten, ga je zeker volgen en jaloers worden!

• 16 Mei 2016 - 04:59

Irma:

Ik kijk weer uit naar je , prachtig omschreven, belevenissen en wens jullie een fantastische tijd toe!

• 20 Mei 2016 - 12:17

Roel:

Ha lieve Loes (en Mavalda)

Nog één nachtje slapen; morgen weer het grote avontuur opzoeken!
    Heel veel plezier, we houden contact en over drie maanden weer veilig thuis.

• 20 Mei 2016 - 22:50

Sharona:

Zo alle inpakstress is voorbij, nog een nachtje slapen en dan gaat jullie rondreis door Zuid-Amerika na maanden van voorbereiding toch echt beginnen. Ik ga zeker al je verhalen lezen! Goeie reis en geniet van deze bijzondere maanden! Have fun!! XX

• 22 Mei 2016 - 17:23

Opa & Oma:

Hoi,globetrotters. We gaan jullie weer volgen op ons laptopje.
    Goede reis en lieve groet