Portugese Zon! - Reisverslag uit Madeirã, Portugal van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu Portugese Zon! - Reisverslag uit Madeirã, Portugal van Anneloes Duine - WaarBenJij.nu

Portugese Zon!

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

25 Januari 2010 | Portugal, Madeirã

Beste luitjes,

eindelijk dus weer een berichtje van mijzelf! Super lief van mijn paps en mams dat ze jullie op de hoogte hebben gehouden...

Ik kan nu eindelijk een keertje internet gebruiken, in de Mc donalds in Funchal, hoofdstad van het Portugese eiland Madeira.

En terwijl jullie zitten te blauwbekken in de sneeuwstormen en watervallen, is het hier alweer zomer.

Het leven op het schip gaat nu zo z'n gangetje. Ik heb al beter mijn draai gevonden en kan het goed vinden met veel van mijn collega's. Ik heb het schema beter in mijn hoofd, en heb alleen de eerste 2 dagen en de laatste dag spitsuur. De rest van de dagen zijn eigenlijk best wel relaxed.

Op de zee-dagen heb ik altijd wat gepland als een lezing/presentatie of een activiteit (zoals het wekelijkse keukenbezoek) en op de haven-dagen moet ik s morgens altijd helpen de mensen in de juiste bussen naar de excursies te loodsen, en vervolgens kan ik dan zelf ook mee (als ik tijd en zin heb). Vaak wil ik wel, omdat ik dan later ook beter de gasten kan informeren over de verschillende excursies.

Vandaag dus even afgeslagen omdat ik dan dus weer even op het internet kon.

Zoals mijn ouders al gemeld hadden zal de volgende cruise weer druk worden, met een echte filmploeg aan boord. En ook echt wel cool: Leontien van Moorsel!

Ik heb weer genoeg getypt, en zal jullie ogen nu wel vermoeid hebben.

Het gaat goed met me, en bedankt voor de berichtjes!

Dikke kus, loes

  • 25 Januari 2010 - 13:03

    Tessa:

    Hai meid,

    Goed om weer wat van je te horen. Zo te horen heb je het dus prima naar je zin, helemaal mooi dus. Het leuke van zo´n cruise is ook wel dat je op verschillende plekken komt, je ziet dus van meerdere landen wat. En natuurlijk heerlijk dat je alweer lekker weer hebt! haha.

    Van het weekend heeft het hier weer gesneeuwd en het is dan meteen een drama op de weg enz. Opzich wel leuk die sneeuw, als je vrij bent, maar niet als je moet werken haha!

    Maar goed, ik ga ook bijna de zon opzoeken. Kan niet wachten...!

    Veel plezier nog en succes!

    Liefs Tes

  • 25 Januari 2010 - 14:05

    Pappa Bas En De Cay:

    Hoi Anneloes
    We genieten van jouw verhalen. We wensen je nog goede reizen toe en heel veel leuke ervaringen.

  • 25 Januari 2010 - 19:57

    Mark:

    Ha Anneloes,

    Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Maak er nog een mooie tijd van!

    Groeten uit Delft

  • 25 Januari 2010 - 23:22

    Barbara:

    He Loes, ik ben niet jaloers! Bij mij is het ook zomer:D Maar ben niet meer zo bruin, maar half februari zit ik in de outback dus dat moet goed gaan komen1 XXX

  • 26 Januari 2010 - 09:42

    JW:

    Schip Ahoy maatje,

    Ik was even bang dat het je misschien tegen was gevallen uit de vorige berichten, maar gelukkig heb je je draai kunnen vinden. Echt gaaf zo`n schip. Hebben jullie ook een doorzichtige glijbaan die over de zee hangt? Dat zag ik in Singapore. Veel plezier nog daar in de zomer!

    Kus JW

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anneloes

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 66054

Voorgaande reizen:

21 Mei 2016 - 02 September 2016

Brazilie & Latijns-Amerika

17 April 2015 - 15 Mei 2015

Argentinië / Chili / Bolivia

14 Augustus 2014 - 19 September 2014

Zuid-Afrika

05 November 2013 - 20 December 2013

Zuid-Oost Azië

26 Juli 2012 - 17 Augustus 2012

Suriname

17 April 2011 - 14 Mei 2011

Peru/Chili/Bolivia

21 Juli 2009 - 01 Mei 2010

Barcelona

07 Januari 2010 - 20 April 2010

Costa Cruise

Landen bezocht: